17 Μαΐου 2024 - Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και Κοινωνίας της Πληροφορίας

17/05/2024 / Miscellaneous
World Telecommunication and Information Day 2024

Η 17η Μαΐου σηματοδοτεί την επέτειο της υπογραφής της πρώτης Διεθνούς Σύμβασης Τηλεγράφου και της δημιουργίας της Διεθνούς Ένωσης Τηλεπικοινωνιών (ITU). Φέτος επισημαίνεται η σημασία της ψηφιακής καινοτομίας στη διασύνδεση και στην βιώσιμη ανάπτυξη.

Οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη του 70% των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ μέχρι το 2030. Ωστόσο, τα κραυγαλέα ψηφιακά κενά εμποδίζουν την καινοτομία σε πολλά μέρη του κόσμου.

 

Τα σημαντικότερα ορόσημα στην ιστορία της επικοινωνίας

1837 | Η εφεύρεση του τηλέγραφου από τον Samuel Morse σηματοδότησε μια επανάσταση στην επικοινωνία. Για πρώτη φορά, η αποστολή μηνυμάτων σε μεγάλες αποστάσεις γίνεται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο.

1876 | Ο Alexander Graham Bell φέρνει την φωνή στην επικοινωνία, με το τηλέφωνο.

1909 |Ο Guglielmo Marconi επεκτείνει την εμβέλεια της επικοινωνίας σε εκατομμύρια ανθρώπους μέσω του ραδιοφώνου, σε πραγματικό χρόνο, σε ένα ευρύ κοινό.

1927 | Η εφεύρεση της τηλεόρασης από τον John Logie Baird έφερε την εικόνα στην επικοινωνία. 

1946 | Η ανάπτυξη των υπολογιστών επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών με τρόπους που δεν ήταν ποτέ δυνατοί.

1990s | Η ανάπτυξη του cloud computing έφερε την επικοινωνία σε ένα νέο επίπεδο ευελιξίας και προσβασιμότητας. Τα δεδομένα και οι εφαρμογές πια αποθηκεύονται και προσπελαύνονται από οπουδήποτε στον κόσμο, επιτρέποντας την απρόσκοπτη επικοινωνία και συνεργασία.

Το Μέλλον Είναι Ήδη Εδώ

Η εξέλιξη της επικοινωνίας έχει επηρεάσει βαθιά τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις.

- Τα εργαλεία επικοινωνίας που βασίζονται σε cloud έχουν διευκολύνει τη διεθνή συνεργασία, επιτρέποντας αποτελεσματική ομαδική εργασία και διαχείριση έργων από απόσταση.

- Οι πλατφόρμες άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων και τα εργαλεία τηλεδιάσκεψης έχουν επαναστατήσει τις επιχειρηματικές αλληλεπιδράσεις, προωθώντας την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων και την ενισχυμένη εξυπηρέτηση πελατών.

- Τα εργαλεία ανάλυσης έχουν μεταμορφώσει τις στρατηγικές επικοινωνίας, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν γνώσεις για τη συμπεριφορά των πελατών και να προσαρμόζουν τα μηνύματά τους.

- Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης ανοίγει τον δρόμο για έξυπνες λύσεις επικοινωνίας, όπως chatbots και εικονικούς βοηθούς, που βελτιώνουν την αλληλεπίδραση.

 


Μπορούμε μόνο να φανταστούμε τι επιφυλάσσει το αύριο!

- Η ενσωμάτωση της επαυξημένης πραγματικότητας στις πλατφόρμες επικοινωνίας θα δημιουργήσει πιο συναρπαστικές και διαδραστικές εμπειρίες.

- Η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να παρέχουν υπερεξατομικευμένη επικοινωνία, με μηνύματα προσαρμοσμένα στις ατομικές ανάγκες και προτιμήσεις κάθε πελάτη για μια ασυναγώνιστη εμπειρία.

- Οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης θα προβλέπουν τη συμπεριφορά των πελατών και θα παρέχουν πληροφορίες και υποστήριξη, πριν καν ζητηθούν.



Στην Cloud Concept στόχο αποτελεί η αδιάλειπτη τεχνική υποστήριξη των αναγκών σας, η προσφορά managed υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και η παροχή πρόσβασης σε χρήσιμες προτάσεις για την αποδοτική διαχείριση των δεδομένων σας.



Ακολουθήστε μας σε LinkedIn, FacebookInstagram ή εγγραφείτε στο Newsletter μας, για να μένετε ενημερωμένοι! 

ΣΥΝΔΕΣΗ

Αίτηση επικοινωνίας

ΠΑΝΩ